14 nuanțe de roșu a fost corectată profesional

N-am mai scris de mult despre cartea asta. N-am scris pentru că n-am avut timp și pentru că am fost foarte tristă din pricina ei.
Am muncit atât de mult la ea... mi-am pus sufletul în paginile ei și apoi s-au întâmplat atâtea...
Întâi am făcut eu greșeli cu ea, apoi unii mi-au dat speranțe pe care tot ei mi le-au distrus și...
Nu vreau să mă mai gândesc, nu are rost.

N-am reușit să fac din publicarea ei un triumf căci nu am avut sprijin și recomandări.

Știu că toată lumea crede că dacă o carte este bună va avea succes negreșit. Așa gândeam și eu până când am intrat eu în pâine, adică în acest domeniu.
Acum știu precis că sunt o multitudine de povești extraordinare pe care nimeni nu le-a citit și nu le va citi niciodată. Există milioane de scriitori și poeți cu un har remarcabil de care nu a auzit nimeni și au murit în anonimat.

Asta este valabil în orice domeniu, dar noi vorbim de cărți acum.
În ziua de azi, dar nu numai, și odată era tot așa însă la un alt nivel, doar promovarea masivă face din orice poveste un succes clamoros. Nici măcar nu trebuie să fie ceva nemaipomenit.
Nu vreau să dau nume și titluri, știi și tu bine.
Am mai vorbit despre asta și știu că-i inutil. Dar vreau să-mi apăr munca că dacă nu o fac eu, nu o face nimeni.
Nu toate cărțile scrise de mine sunt fenomenale. Mie îmi plac, e clar, că asta ar mai lipsi, să nu-mi placă ce scriu. Nu aș scrie niciodată ceva ce nu mi-ar plăcea să citesc, dar gusturile sunt gusturi. Ce-mi place mie, tu nu poți suporta și viceversa.

Dar 14 nuanțe de roșu este o lucrare cu o mare valoare culturală. O carte pentru fiecare român indiferent de vârstă și educație. 
Și o să iasă în curând.

14 nuanțe de roșu este o lucrare cu o mare valoare culturală

N-am coperta, e în lucru.
A fost făcută corectarea.
Mi-am pus mâinile în cap de cât a avut de lucru cine s-a ocupat de ea.
Mi s-a subliniat clar că a fost mult de lucru. Nu mi-a picat bine chiar dacă sunt conștientă de limitele mele. Fluența în limba mea natală lasă mult de dorit... dezacorduri, stilistică, punctuația... Mă ia cu leșin când mă gândesc cu rușine și umilință la cât de multe greșeli fac în general. Mai ales că eram așa de bună la gramatică...

Cu ocazia asta am învățat, printre altele, că-n limba română, titlurile de cărți nu se scriu cu majuscule (decât primul cuvânt și cuvinte speciale - nume etc.).

O să mă apuc din nou de studiat căci chiar dacă sunt ocupată cu construirea unei căsuțe pentru mama și a unui Centru de Zi pentru comunitatea din satul meu natal, nu voi renunța să scriu.
Cariera de autor e în standby pentru o perioadă căci mamei îi scapă timpul printre degete.
Am 6 romane începute, toate diferite și toate minunate. Abia aștept să mă întorc la scris! De aceea mă grăbesc extraordinar să fac ce am de făcut pentru alții ca să-mi văd și de cărțile mele.

Editura plănuiește o lansare de carte în satul meu natal.
Nu s-a fixat data, dar nu mai durează mult.
Mi-ar plăcea să fii alături de mine, dacă nu în persoană, măcar cu gândul.
Va fi trimisă în librării, dar nu în toate. Se va putea comanda de pe site-ul editurii, dar și fizic, la cerere în orice librărie.
În plus, varianta electronică va fi găsită peste tot în mediul online.

Voi face cadou cartea unor persoane norocoase prin tragere la sorți. Stai pe fază.

Creatii Culinare si Literare de Cristina G.

Toate cărțile mele se găsesc în mediul online în ambele formate: electronic și de hârtie, tastând în orice motor de căutare „cărți de Cristina G.” sau, pur și simplu, scriind titlul cărții de care ești interesat, urmat de numele meu.

De asemenea, pe Amazon găsești toate cărțile mele în ambele formate - dar asta numai în engleză.
Cărțile în limba română se găsesc pe Amazon numai în format de hârtie.

ATENȚIE
Dacă cumperi cărți de pe Amazon, ai mare grijă la prețul de transport - diferă de la țară la țară.
Achiziționează mai multe odată ca să nu-l plătești.
Cărțile reprezintă grozave idei de cadouri și nu se învechesc niciodată.

PS. Nu trebuie să fie toate ale mele, dar nu m-aș supăra dacă ar fi așa.

În format electronic (mobi, ePub, PDF), cărțile mele în română se găsesc pe:
Te invit să te înscrii la scrisoarea ocazională ca să fii ținut la curent cu toate inițiativele mele. 

Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag