Pareri despre memoriile mele comuniste - Cristina G.

Când mă pregăteam să public amintirile din copilăria comunistă, am decis să ofer cititorilor interesați parte din volumul întreg în schimbul opiniilor.
Pe atunci, acest fragment destul de consistent se numea „Vremuri Trecute”.

Apoi, din cauza măcelului ce am făcut cu cartea, le-am scris tuturor să renunțe la lectură pentru că nu știam ce se va întâmpla în final cu proiectul meu de suflet.

Însă o cititoare cu un suflet de aur, nu numai că a început citirea fragmentului din memoriile mele, dar m-a ajutat să descopăr diferite greșeli gramaticale ce mi-au scăpat. 
Deocamdată menționez numai prenumele cititoarei - Alexandra - pentru că a fost într-un mesaj privat.

Pareri despre 14 Nuante de Rosu de Cristina G.

N-am avut curajul să-i spun că am scos-o din publicație. 
Și când  terminat-o, mi-a trimis gândurile și impresiile ei:

„Am terminat cartea acum cateva zile, dar nu am avut timp sa va scriu, chiar este o carte foarte buna. 
Am citit multe carti despre comunism, insa aceasta le depaseste cu mult pe celelalte. 
Cel mai minunat mi s-a parut modul in care mama dumneavoastra v-a ales numele, si ce nume frumos! 
Respect si apreciez faptul ca ati acordat timp unui astfel de subiect, pentru ca nu multi s-ar obosi sa scrie despre copilaria din perioada comunista.. Se vede ca v-ati dedicat trup si suflet acestei carti. 
Practic mi-a luat cateva ore sa o citesc, insa eu am citit doar cand am avut timp. 
Va imaginati ce carte minunata ati scris? 
Felicitari! Spor la scris in continuare! Sunteti o scriitoare de nedescris! ❤️😊🤗” 

Am plâns de emoție și bucurie. 
Un scriitor se hrănește și se otrăvește cu opiniile cititorilor căci pentru ei scriu.
Nicio poveste (istorie, carte) nu va avea numai recenzii pozitive sau negative pentru că toți suntem diferiți și simțim aparte. 
Un om poate iubi la nebunie o carte, așa cum un altul o poate urî de moarte. 
Acest lucru este valabil pentru orice, nu numai o carte. 

Orice opinie este pur subiectivă. 
Dar fiecare opinie pozitivă reprezintă încununarea muncii unui om. 

Este o diferență monstruoasă între o opinie obiectivă, o critică constructivă și pură răutate din plictiseală sau din dorința de a răni. 
Dar acesta este un discurs deosebit de lung și-l voi face într-o altă postare, pe alt blog.


Îți mulțumesc din suflet, Alexandra. 
Îți mulțumesc pentru că ți-ai investit timpul să-mi punctezi greșelile de exprimare, tastare (etc.). 
Îți mulțumesc că ai făcut abstracție de ele când ai citit. 
Îți mulțumesc pentru că citești în general. 
Îți mulțumesc pentru sufletul frumos și generozitatea cuvintelor pozitive. Pentru oamenii ca tine scriu eu. 
Îți mulțumesc pentru că ți-ai arătat interesul și aprecierea pentru o epocă în care nu ai crescut. 

Comunismul face parte din istoria României. 
Nu a fost bine atunci iar acum este foarte greu. 
14 Nuanțe de Roșu este o carte de o mare valoare culturală. 

Am primit numai opinii pozitive? 
Nu. 
Un redactor de revistă culturală m-a făcut praf. 
I-am răspuns mulțumindu-i pentru atenția acordată și i-am spus că merit insultele lui. 
Însă, în fundul sufletului, n-am putut să nu mă întreb dacă „imparțialitatea” lui a fost chiar atât de... obiectivă. 
Oare chiar era necesar să dea cu biciul?

Nu. 
Sunt moduri și tonuri. 
Și mai este și rasism fără rasiști. 
Fiecare dintre noi alege cum să se comporte. 

Însă adevărul curat este că aș face orice să nu primesc astfel de păreri căci este destul de greu să mergi înainte și fără să fii scuipat și disprețuit. 
O fac eu destul. 
Dar... când te bagi în atenția omului, acesta este prețul. 

Înscrie-te la scrisoarea ocazională ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce pregătesc. 


Cărțile mele sunt publicate în ambele formate: electronic și de hârtie (print/paperback).
Lista aici (apasă).

Cele în limba engleză se găsesc pe Amazon, în special.

Cele în limba română, o parte - exclusiv de hârtie - se găsesc pe Amazon. Însă pot fi comandate și fizic în librăria ta preferată. Vorbește cu vânzătorul sau vânzătoarea.

Atenție: dacă cumperi cărți de pe Amazon - nu neapărat ale mele - cumpără mai multe odată ca să eviți să plătești transportul.
Cărțile sunt optime idei de cadouri și nu se învechesc niciodată. 

Cele electronice se găsesc absolut peste tot în mediul online (căutând „cărți de Cristina G.”): 


Hai cu mine pe rețele de socializare, bloguri, pagini oficiale: 



Ai citit cărțile mele și ți-au plăcut? 
Te rog, dedică 2 minute să-ți scrii opiniile prețioase. 



Dacă ți-am fost de folos cu ceva, un like, share, comment (îmi place, distribuie, comentează) este echivalent cu Mulțumesc


Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag