Visurile Devin Realitate - Adenium publică Amintirile Mele din Copilăria Comunistă

M-au întrebat unde este cartea pe care am anunțat-o cu atâta fast și entuziasm.
Unde-s amintirile din copilăria comunistă?
Cu durere-n suflet am zis că sunt „puse la dos” și că nu știu ce-o să se întâmple cu ele.

Acum însă te anunț cu infinită bucurie că editura Adenium și-a arătat interesul de a le publica.

Adenium si autorul Cristina G.

Sunt atât de bucuroasă și recunoscătoare că nu pot exprima în cuvinte.
Atât pentru acum.
Mai multe detalii în postările viitoare.


Mulțumesc din inimă pentru interes. 
Contez pe sprijinul tău în continuare.
Orice like, share, comment este prețios.


Înscrie-te la scrisoarea ocazională ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce pregătesc.
Dacă ești cititor avid, vei putea primi gratuit unele dintre cărțile mele.


Cărțile mele sunt publicate în ambele formate: electronic și de hârtie (print/paperback).
Lista aici (apasă).

Cele în limba engleză se găsesc pe Amazon, în special.

Cele în limba română, o parte - exclusiv de hârtie - se găsesc pe Amazon. Însă pot fi comandate și fizic în librăria ta preferată. Vorbește cu vânzătorul sau vânzătoarea.

Atenție: dacă cumperi cărți de pe Amazon - nu neapărat ale mele - cumpără mai multe odată ca să eviți să plătești transportul.
Cărțile sunt optime idei de cadouri și nu se învechesc niciodată. 

Cele electronice se găsesc absolut peste tot în mediul online (căutând „cărți de Cristina G.”): 


Hai cu mine pe rețele de socializare, bloguri, pagini oficiale: 



Ai citit cărțile mele și ți-au plăcut? 
Te rog, dedică 2 minute să-ți scrii opiniile pozitive. 



Dacă ți-am fost de folos cu ceva, un like, share, comment (îmi place, distribuie, comentează) este echivalent cu Mulțumesc


2 comentarii

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag