14 nuanțe de roșu a ajuns pe Facebook!

14 nuanțe de roșu” are acum și pagină de Facebook.
Asta pentru că așa am fost sfătuită de cei care se pricep la promovarea cărților și a autorilor.

Dacă ai citit „14 nuanțe de roșu” și ți-a plăcut, te invit să te alături celorlalți care îți împărtășesc părerile.
Pe scurt: „Dă și tu un Like”, apasă pe „Îmi place” - depinde ce limbă ai la setări.

14 nuanțe de roșu te așteaptă pe Facebook!
Ana, cea mai tânără cititoare și fană a cărții „14 nuanțe de roșu”

Nu oblig pe nimeni să facă asta, nu mă aștept și nu pretind, dar m-ar bucura enorm să văd cât mai multe like-uri.

Succesul unei cărți depinde în totalitate de cititorii care aleg să vorbească despre ea. 

Da. Oricât ne-ar plăcea nouă - romanticilor și sentimentalilor - să credem că o carte devine faimoasă pentru că povestea-i super minunată, nu este așa.
După 4 ani în care am luptat cu pumnii și am ținut cu dinții să-mi fac un nume în lumea scriitorilor, trebuie să accept asta și să mă adaptez. Am știut de la început, dar n-am vrut să cred - de dragul dreptății.

Nu farmecul poveștii, nu modul în care este scrisă, nu genul contează, nu autorul are puterea de a face o carte cunoscută și apreciată, ci numai cititorii care aleg să ducă vorba mai departe.
Și ca asta să se întâmple, este nevoie de cât mai multă expunere. Cu cât știu mai mulți oameni de o carte, cu atât mai mulți au oportunitatea să se relateze la povestea descrisă și să aleagă să o recomande (sau nu, Doamne ferește!).

De aceea și această pagină de Facebook, care acum este foarte săracă în fani.

14 nuanțe de roșu” merită aprecierea ta.

Umilă plecăciune în fața celor care au dat deja curs invitației mele și veșnică recunoștință celor care mă sprijină în cariera mea.


Iar dacă ești generos cu like-urile, am alte pagini care au nevoie de fani.
Nu o să crezi, dar numerele contează în lumea mea.
„Unde-s mulți puterea crește.”



Uite și un grup cu și despre lectură pentru cititori și autori:


#14nuantederosu

Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag