Cine este Cristina G.

Cristina G. ... sunt scriitoare & poetă - fără pretenții.

G. (riguros cu punct) vine de la Gherghel - numele părinților mei. Gherghel nu este ușor de pronunțat pentru cei ce nu sunt români.

M-am născut în luna noiembrie al anului 1975. Era în plină Epocă de Aur.

Perioada comunistă m-a șlefuit și m-a pregătit să afront viața ca un sclav.

La 8 ani am citit „Mizerabilii” de Victor Hugo și atunci am știut ce vreau să ajung când o să fiu mare: scriitoare.
Dar n-am îndrăznit nici măcar să visez la asta pentru că, tu poate nu știi, copiii de țărani erau născuți să devină... țărani.
Destinul îmi era deja scris.

Când comunismul a căzut, România a intrat în haos total.
Nu eram pregătiți, nu știam ce să facem. După atâția ani de comunism, nu era ușor să îmbrățișăm libertatea.
Surprinzător, am îmbrățișat-o cu viteza luminii.

Totul s-a schimbat acum... dar toate-s noi și vechi sunt toate.

În luna august a anului 2000, mi-am lăsat părinții plângând și am emigrat în Italia unde am rămas vreme de 10 ani.
Despre această perioadă am scris „Ten Years în Italy, Three Weeks a Human” - un fragment biografic care a avut mare succes.

În iulie 2010, m-am întors acasă să-mi ling rănile adânci ce mi-au fost făcute în mod gratuit de ființe cu aspect de oameni.

În luna iunie a anului 2014, m-am mutat în Anglia unde visul ce nu am îndrăznit niciodată să visez a devenit realitate.

Din decembrie 2016 până-n 2018, am scris și publicat 35 de cărți pe diferite genere, 11 în engleză și 24 în română:
  • biografii, memorii
  • romane de dragoste
  • cărți de auto-ajutor, dezvoltare personală, creștere emoțională
  • cărți inspiraționale și motivaționale
  • povestiri scurte și lungi, tragice și comice
  • cărți de bucate
Toate cărțile mele se găsesc în mediul online în ambele formate: electronic și de hârtie, tastând în orice motor de căutare „cărți de Cristina G.” sau, pur și simplu titlul cărții urmat de numele meu.

De asemenea, pe Amazon găsești toate cărțile mele în ambele formate - dar asta numai în engleză.
Cărțile în limba română se găsesc pe Amazon numai în format de hârtie.

În format electronic (mobi, eBook, ePub, PDF), se găsesc pe Google, Draft2Digital, iBooks, Kobo, Scribd și-n multe alte biblioteci online.

Te ros să notezi că nu mă cred o autoare de nivelul celor „mari”, nu, absolut. 
Lucrările mele se adresează omului de rând și nu academicului sau criticului literar. 
Sper să nu intru niciodată în vizorul lor, că mă fac praf. 

Dacă dorești să fii ținut la curent cu toate inițiativele mele, te invit să te înscrii la scrisoarea ocazională .
Deseori ofer GRATIS cărțile mele sau lansez concursuri cu premii diferite.

Dacă vrei să te ții în contact cu mine, mă găsești pe:
Dacă te întreabă cineva cine-i Cristina G., știi ce să zici, da? 
Contez pe tine. 

Cristina G. (Gherghel) autoare contemporana


Orice fel de inițiativă pozitivă: like, share, comment este deosebit de apreciată. 


Multumesc Exista Oameni Buni de Cristina G.

Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag