GRATIS 14 Nuanțe de Roșu - Carte de memorii comuniste de Cristina G.

Așa cum am anunțat pe blogul https://scriitorcristinag.blogspot.com, ofer GRATIS cartea mea de debut pe piața românească: 14 Nuanțe de Roșu: Amintiri din Copilăria Comunistă. 

Titlu este sugestiv dar, deși mulți am trăit pe vremea lui Ceaușescu, nu toți avem aceleași amintiri.
Și nu numai pentru că avem o memorie selectivă și ne amintim doar ce vrem (în mod conștient sau nu), dar pentru că nu toți am trăit aceeași realitate.

Paginile sunt scrise în ton șăgalnic, sub formă de roman și nu autobiografie cu date și liste. 
Sunt sigură că vei fi foarte plăcut surprins pentru că fiecare scriitor are un stil propriu de a povesti. Iar al meu e fain tare. 

Fiecare cuvânt are un mare impact emoțional și o valoare sentimentală uriașă.
Mulți se vor regăsi în cuvintele mele.


Cartea nu a ieșit încă pentru că este în editare. 
Odată ce va ieși, va putea fi găsită peste tot în mediul online în ambele formate: electronic și de hârtie.

De ce vreau să o ofer GRATIS încă înainte de a ieși? 
Pentru că aș dori să aflu părerea cititorilor iubitori de astfel de lecturi emoționante.
Am investit trup și suflet în cartea asta.
Înseamnă totul pentru mine. 
Am muncit zi și noapte la ea și este punctul culminant al carierei mele de autoare. 
Nimic nu este mai important decât succesul acestei cărți.

Deși nu este prima carte în limba română ce public, este cartea mea de debut în fața cititorilor din țara natală.

Dacă dorești să o citești în premieră, te rog să mă contactezi în privat (pe Facebook, Twitter și la adresa de email: criopax@gmail.com). 

După ce ai citit-o, dacă ți-a plăcut, te rog să-ți spui părerea pe Amazon, Goodreads, Google.
Atât îți cer în loc.
Nu trebuie să lași comentarii lungi, scrie din inimă ce simți.
Mi-ar plăcea ca cititorii mei să vadă ce văd eu când citesc această carte: candoare și dragoste. 

Nu pot să cer nimănui să-mi lase numai opinii pozitive - deși nimic nu m-ar face mai fericită - dar te rog, te rog din inimă să respecți regula de aur: „Nu scrie ce nu ai vrea să citești.” 

Gândește-te cum te-ai simți dacă ai citi despre tine și despre munca ta de o viață ce ai tu intenția (sau impulsul) să scrii despre cartea mea (sau orice altă carte). 
„Ce ție nu-ți place, altuia nu face.” 

De ce subliniez și insist pe acest lucru? 
Pentru că în lunga mea carieră de blogger, am observat cu mare, mare durere, că majoritatea celor care găsesc timp să-și exprime opiniile, sunt oameni negativi și polemici care nu dau justa valoare obiectivității.

Toți suntem super ocupați, dar oamenii răi la suflet, au o grămadă de timp liber și nu se dau înapoi de la a insulta, ofensa și răni pe oricine care face ceva.

Te rog, fii bun și generos: împarte cu prietenii acest post. 
Poate este cineva interesat. Nu știi cine citește și cine nu. 
Cartea asta nu este o carte oarecare. 

Știi bloggeri care scriu despre astfel de inițiative?
Anunță-i. Lasă-le un comentariu. Fă ce vrei și simți, numai să fie de bine.
Orice inițiativă pozitivă, contează.
Ce împrăștii în univers, se întoarce înmiit. „Dă și ți se va da.”

Coperta este și ea în lucru.


***

Toate cărțile mele se găsesc în mediul online în ambele formate: electronic și de hârtie, tastând în orice motor de căutare „cărți de Cristina G.” sau, pur și simplu, scriind titlul cărții de care ești interesat, urmat de numele meu.


De asemenea, pe Amazon găsești toate cărțile mele în ambele formate - dar asta numai în engleză.
Cărțile în limba română se găsesc pe Amazon numai în format de hârtie.

În format electronic (mobi, eBook, ePub, PDF), cărțile în română se găsesc pe Google, Draft2Digital și-n multe alte biblioteci online.

Lista completă a cărților o găsești în alte articole.

Te invit să te înscrii la scrisoarea ocazională ca să fii ținut la curent cu toate inițiativele mele.
Deseori ofer GRATIS cărțile mele sau lansez concursuri cu premii diferite.

Dacă vrei să te ții în contact cu mine, mă găsești aici:
  • https://scriitorcristinag.blogspot.com
  • https://www.amazon.com/Cristina-G./e/B01N0U3U4P 
  • https://www.goodreads.com/author/show/16277613.Cristina_G_
  • Google Books
  • https://www.facebook.com/creatiideCristinaG/
  • https://twitter.com/CristinaGscrie
  • https://twitter.com/authorcristinag
  • https://www.facebook.com/authorcristinag/
  • https://www.linkedin.com/in/cristinagherghel/
  • Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante. 
Iar dacă ai citit cărțile mele și ți-au plăcut, te rog, dacă ai 1 minut, să lași o recenzie (comentariu, gândurile și impresiile tale) pe Goodreads, Amazon, Google. 

Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag