14 Nuanțe de Roșu - Disponibil Volumul Complet


Drag iubitor de lectură,

Volumul complet are 550 de pagini, deși am eliminat din el o sumedenie de alte pagini.
Cum am anunțat și duminică, l-am împărțit în două.

550 de pagini culme de istorie. Valoarea lor culturală este incredibilă.


Volumele, toate trei (vezi mai jos), pot fi găsite în ambele formate: de hârtie (paperback/print) și electronic (PDF, mobi, ePub, Kindle) oriunde în mediul online.


Tastează„cărți de Cristina G.” sau scrie „14 Nuanțe de Cristina G.” și-ți vor apărea toate platformele de unde le poți achiziționa.

Cărțile electronice pot fi citite per orice dispozitiv electronic:

  • telefon
  • tabletă
  • laptop
  • PC

Cum am zis, memoriile sunt scrise sub formă de roman.
Te avertizez că pe alocuri, aceste amintiri din Epoca de Aur sunt triste și te vor duce cu gândul la familia ta, în special la părinți - mai ales dacă au trăit pe acele vremuri demult apuse.

Pe alte locuri însă, vei chicoti, vei râde înfundat sau în hohote. Depinde mult de sensul tău umoristic.
Eu, de exemplu, am văzut filme de comedie fără să râd sau măcar să zâmbesc o dată.
Am un simț al umorului bizar căi râd la multe chestii ce alții nu găsesc amuzante.
Oamenii au multe caracteristici în comun, dar fiecare dintre noi e unic și indivizibil.

Sper să râzi cu hohote măcar la jumătate din situațiile pe care le-am considerat eu amuzante. 

În ceea ce privește partea tristă, sper să nu plângi nici 1% din cât am plâns eu.
Dar e normal, sunt amintirile mele.

Sunt însă sigură că te vei regăsi în multe din întâmplările din acest volum sau celelalte două.

Așa cum am zis, în acest moment cartea are 3 volume intitulate după cum urmează:
  • 14 Nuanțe de Roșu – Amintiri din Copilărie: Vremuri Apuse = 290 pagini
  • 14 Nuanțe de Roșu – Amintiri din Copilărie: Toate-s Vechi = 280 de pagini
  • 14 Nuanțe de Roșu – Amintiri din Copilărie: Memoriile Complete – Epoca de Aur = 550 de pagini
Vezi câte nuanțe de Roșu are? 

Adâncă plecăciune în fața celor ce mă sprijină încurajându-mă cu vorbe frumoase și împărțind pe platforme de socializare și pagini personale, știri despre munca mea. 

Mulțumesc în special Alexandrei, o cititoare cu un suflet mare care a descoperit o mulțime de erori gramaticale (de sintaxă, etc.) și mi le-a adus la cunoștință. 




Dacă ești interesat să recenzezi volumul 1, Vremuri Apuse, volumul cel mai drag mie din aceste două părți, te rog să-mi scrii în privat că ți-l voi trimite GRATIS în format PDF. 




***

Toate cărțile mele se găsesc în mediul online în ambele formate: electronic și de hârtie, tastând în orice motor de căutare „cărți de Cristina G.” sau, pur și simplu, scriind titlul cărții de care ești interesat, urmat de numele meu.


De asemenea, pe Amazon găsești toate cărțile mele în ambele formate - dar asta numai în engleză.
Cărțile în limba română se găsesc pe Amazon numai în format de hârtie.

În format electronic (mobi, eBook, ePub, PDF), cărțile în română se găsesc pe Google, Draft2Digital și-n multe alte biblioteci online.


Te invit să te înscrii la scrisoarea ocazională ca să fii ținut la curent cu toate inițiativele mele.

Dacă vrei să te ții în contact cu mine, mă găsești aici:
  • https://scriitorcristinag.blogspot.com
  • https://www.amazon.com/Cristina-G./e/B01N0U3U4P 
  • https://www.goodreads.com/author/show/16277613.Cristina_G_
  • Google Books
  • https://www.facebook.com/creatiideCristinaG/
  • https://twitter.com/CristinaGscrie
  • https://twitter.com/authorcristinag
  • https://www.facebook.com/authorcristinag/
  • https://www.linkedin.com/in/cristinagherghel/
  • Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante. 
Iar dacă ai citit cărțile mele și ți-au plăcut, te rog, dacă ai 1 minut, să lași o recenzie (comentariu, gândurile și impresiile tale) pe Goodreads, Amazon, Google. 



Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag