Alte pareri despre Amintirile din Copilaria Comunista

Știu că atunci când scriu aceste lucruri despre mine și munca mea, nu are mare valoare pentru cititori. Și înțeleg de ce: „Laudă-mă gură că diseară-ți dau friptură.”
Nu?
Asta-mi amintește că ar trebui să iau o pauză ca să mănânc.

Eu sunt deosebit de bucuroasă când un cititor apreciază munca mea și-mi scrie.
Și astăzi am alte păreri ce m-au emoționat.

14 Nuante de Rosu de Cristina G.
Fotografie de pe Pixabay
În primul rând, câteva copii ale cărții „14 Nuanțe de Roșu” au ajuns în România, la familia mea.
Reacția lor a fost cu mult deasupra așteptărilor mele.
Emoția și bucuria ce i-a cuprins pe toți când au ținut în mână cărțile mele, m-a emoționat până la lacrimi.
Mă întreb ce ar fi simțit tata...

M-am grăbit să o scriu și să o public ca să dau posibilitatea la toți cei din familie să o citească.
Nu știi ce-ți rezervă viața.

Tu poate nu crezi, dar nu sunt tipicul autor care vrea să-și țină cartea în mâini înaintea tuturor.
Câteva dintre cărțile mele au trecut prin fața ochilor mei când mi le-au dat să le semnez.
Ce mi-au mai tremurat mâinile... și ce urât pot să scriu!
Rușine! Ce rușine...

Trebuie neapărat să-mi creez o semnătură decentă. Dar n-am timp.
Poate când am să devin faimoasă... o să-mi vină natural.

Alte păreri de la cititorii care mi-au scris în privat. Nu le fac cunoscut numele încă.
Când cartea va fi publicată pe piața românească de Adenium, aceste persoane m-au asigurat că o să-și exprime gândurile în public.

1.
Pareri despre 14 Nuante de Rosu de Cristina G.


2.
„citesc din cartea ta e super savuroasa si frumoasa

serios 🙂 am citit capitolu "Goana dupa paine" 🙂 e frumos... totul e frumos 🙂
si cum povestesti de tesut
m-ai uns la suflet
dupa ce o publici o sa ti-o laud!! Mai sunt fete care citesc ... chiar din prietenele mele de pe fb”


Le mulțumesc din toată inima acestor două femei minunate ce mă încurajează și-mi apreciază munca. 

Dacă vrei să citești alte păreri, apasă aici.


***


Toate cărțile mele se găsesc în mediul online în ambele formate: electronic și de hârtie, tastând în orice motor de căutare „cărți de Cristina G.” sau, pur și simplu, scriind titlul cărții de care ești interesat, urmat de numele meu.

De asemenea, pe Amazon găsești toate cărțile mele în ambele formate - dar asta numai în engleză.
Cărțile în limba română se găsesc pe Amazon numai în format de hârtie.

ATENȚIE
Dacă cumperi cărți de pe Amazon, ai mare grijă la prețul de transport - diferă de la țară la țară.
Achiziționează mai multe odată ca să nu-l plătești.
Cărțile reprezintă grozave idei de cadouri și nu se învechesc niciodată.

PS. Nu trebuie să fie toate ale mele, dar nu m-aș supăra dacă ar fi așa.

În format electronic (mobi, ePub, PDF), cărțile mele în română se găsesc pe:
Te invit să te înscrii la scrisoarea ocazională ca să fii ținut la curent cu toate inițiativele mele.

***
Dacă vrei să te ții în contact cu mine, mă găsești aici:
  • https://scriitorcristinag.blogspot.com
  • https://www.amazon.com/Cristina-G./e/B01N0U3U4P 
  • https://www.goodreads.com/author/show/16277613.Cristina_G_
  • https://www.facebook.com/creatiideCristinaG/
  • https://twitter.com/CristinaGscrie
  • https://twitter.com/authorcristinag
  • https://www.facebook.com/authorcristinag/
  • https://www.linkedin.com/in/cristinagherghel/
  • Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante. 

RUGĂMINTE
Dacă ai citit cărțile mele și ți-au plăcut, te rog, dedică 2 minute, să lași o recenzie (comentariu, gândurile și impresiile tale) pe Goodreads, Amazon, Google, etc.



2 comentarii

  1. Buna Cristina, am citit cartea Fata Batrana si Fericita, subscriu/sustin in toata deplinatatea facultatilor mele mentale la parerile expuse in acesta carte . fiind in versiunea Fata Batrana si Fericita coincidenta face sa avem aceeasi varsta si moldovean fiind din iasi ce locuieste in uk apreciez esenta cartii Fii om cu oamenii. Succes in ceea ce ti.ai propus mai departe ca si proiecte si sper sa citeasca mai multe persoane de gen masculin cartile tale. Poate iesim din caverne unul cate unul...sau unul si una. There is hope even in the dark.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha, ha!
    Drag anonim, umilă plecăciune pentru mărturia generoasă și pozitivă. Apreciez deosebit de mult deschiderea mentală. Îți mulțumesc pentru faptul că ai cumpărat cartea și ai mai și citit-o. Wow! Aproape de necrezut.
    Multă fericire, sănătate și noroc.

    RăspundețiȘtergere

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag