Gratis de ziua internațională a cărții

Drag cititor fidel și infidel,

Așa cum am scris și pe https://scriitorcristinag.blogspot.com, cu ocazia zilei mondiale a cărții, fac cadou trei dintre cărțile mele cele mai de succes, printre care și „14 nuanțe de roșu”.

Gratis 14 nuante de rosu de Cristina G. Gherghel-Ziua internațională a cărții


Promoția este valabilă de astăzi, 23 aprilie 2019, până marți, 30 aprilie 2019.

Mă refer la cărți electronice care pot fi citite pe orice dispozitiv electronic, cum ar fi:
  • calculator (PC/laptop)
  • tableta
  • eReader (tabletă numai pentru citit)
  • telefon „deștept”/smartphone
Nu știu exact cum funcționează pe toate aceste dispozitive. Eu lucrez aproape exclusiv pe laptop și n-am nevoie de programe speciale pentru citit cărți.  
Nu cred să fie nevoie de un software special, dar dacă este nevoie, sunt sigură că se găsește gratis pe undeva. 

Unde să găsesc aceste cărți electronice gratuite acum? 
Pe: 
Care alte cărți sunt Gratis? 


De ce ofer munca mea Gratis? 
Pentru că știu ce-nseamnă să vrei să citești, să te informezi, să afli mai multe despre ceva anume și n-ai de unde să faci rost de acea carte. 

Mi-aș dori ca fiecare român interesat de perioada comunismului, în acest caz, să aibă posibilitatea să citească memoriile mele comuniste. 
Consider că merită. 
Și cartea, și cititorul. 
Fără cititori, munca autorilor este inutilă. 

Ce mi-aș dori de la cei care apreciază eforturile mele este o recenzie (părere, impresie, recomandare) online, în special pe Goodreads
Orice mărturie, bogată sau nu în cuvinte, dar generoasă în stele (vezi fotografie), este notată și profund apreciată. 

14 nuante de rosu de Cristina G. Gherghel pe Goodreads


Știu că nu pot împăca toți iubitorii de lectură - gusturile sunt gusturi - ce-ți place ție, pe mine mă lasă rece și invers, de exemplu, de aceea mă închin în fața celor găsesc timpul să recomande munca mea. 
Bucuria ce-mi dați este fără margini. 
Recunoștința mea este împrăștiată în univers și-ntr-o zi, eforturile voastre și ale mele vor fi răsplătite. 

 
Pentru cei care doresc să aibă în bibliotecă fizic - adică cartea tipărită, 14 nuanțe de roșu se găsește în toate librăriile catolice din țară, pe site-ul editurii Sapientia și pe la cerere în orice librărie din țară. 
Prețul este de 30 de Ron.

Dacă o vrei cu autograf și ești din Gherăești (Neamț), împrejurimi sau treci prin zonă, vino să o iei de la mine, personal. 
Gratis 14 nuante de rosu de Cristina G. Gherghel-Ziua internațională a cărții


În acest moment, lucrez concomitent la mai multe romane și o carte de auto-ajutor.
Dacă dorești să fii printre primii care află când ies aceste cărți, abonează-te Gratis la scrisoarea ocazională. Apasă aici.



Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag