Gherăești: O lansare binecuvântată!

Dragi cititori,

Deși prezentarea cărții „14 nuanțe de roșu” nu a fost mediatizată și promovată îndelung, cum mi-aș fi dorit, îți spun cu inima pe inimă că a fost un eveniment binecuvântat din toate punctele de vedere.

14 nuante de rosu: amintiri din copilaria comunista de Cristina G. Gheraesti

Până acum, nu am menționat faptul că Sapientia nu este o editură oarecare care publică tot felul de cărți, ci este o editură specială care publică cărți religioase sau cu tentă religioasă.
Acceptarea publicării amintirilor mele din copilărie de către această editură prestigioasă a fost și este prilej de mare bucurie pentru mine.

Acest fapt demonstrează că memoriile mele comuniste sunt o lectură potrivită pentru orice cititor, de la mic la mare, de la cel care muncește pământul la preoți și călugărițe.


La lansare au participat oameni pe care îi respect, îi admir și îi prețuiesc până la Dumnezeu și-napoi.

Mai mult decât atât, deoarece prezentarea acestei cărți istorice a avut loc într-unul dintre lăcașurile sfinte ale satului în care m-am născut, Gherăești, biserica Trupul și Sângele Domnului, slujba „mare” (de la ora 11) a fost prezidată de Preasfințitul Petru Gherghel, ajutat de părintele paroh Daniel Ghitiu, de preotul Ioan Lungu și preotul Mihai Budău. 


14 nuante de rosu: amintiri din copilaria comunista de Cristina G. Gheraesti

Pr. prof. dr. Ștefan Lupu directorul editurii Sapientia  a ținut predica și a prezentat noile apariții în materie de cărți, dând prioritate amintirilor mele din Epoca de Aur.

14 nuante de rosu: amintiri din copilaria comunista de Cristina G. Gheraesti

14 nuanțe de roșu” face parte din colecția Magistra vitae și poate fi cumpărată:

Doresc să mulțumesc din toată inima celor care au participat la lansarea memoriilor mele comuniste. 

Mulțumesc din suflet celor care au cumpărat cărți, celor care mi-au cerut un autograf și celor care au vrut să schimbe o vorbă cu mine.

Mulțumesc celor care și-au exprimat aprecierea în public, poate printr-o fotografie sau un comentariu pozitiv pe rețelele de socializare, pagini personale sau în mesaje private.

Mulțumesc pentru felicitările venite de departe.

Mulțumesc celor care mi-au fost alături cu gândul, dacă altfel nu s-a putut.

Mulțumesc ziarului de Roman care a publicat în timp record un articol cu detaliile lansării.

Mulțumesc Episcopului de Iași Petru Gherghel, care deși are un program deosebit de încărcat, a făcut eforturi uriașe pentru a-mi fi alături. Îi mulțumesc pentru sprijin, încredere și cuvintele deosebite pe care le-a exprimat legat de carte și de mine, ca autoare.

14 nuante de rosu: amintiri din copilaria comunista de Cristina G. Gheraesti

Mulțumesc preoților Ioan Lungu și Mihai Budău pentru prezență și sprijin.

Mulțumesc părintelui paroh Daniel Ghitiu care, în ciuda faptului că nu ne-am cunoscut sau văzut vreodată, a acceptat ca prezentarea cărții „14 nuanțe de roșu” să ia loc în lăcașul sfânt.

Mulțumesc domnului primar Pavel Bereșoae pentru primirea călduroasă, pentru alocuțiunea detaliată și emoționantă, pentru diplomă și flori.

Totul a fost la superlativ.
Am plâns de bucurie și surpriză.


Dacă vrei să vezi mai multe fotografii și să vizionezi frânturi din ceremonie, hai pe Facebook!

P.s. Profundă recunoștință celor care mi-au trimis filmulețele pe care le-au făcut în privat. Credeam că n-am să-mi aud niciodată vocea tremurândă, prezentând în mod stângaci cartea mea de suflet.

14 nuante de rosu: amintiri din copilaria comunista de Cristina G. Gheraesti
În fotografie (icoană) este Fericitul Episcop Martir Anton Durcovici care a murit în pușcărie din cauza tratamentului la care a fost supus de creaturi fără suflet

2 comentarii

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag