Memoriile comuniste în format electronic

Nu știu tu, dar eu, când eram mică, iubeam cărțile tipărite.
Mirosul de cerneală mă înnebunea, foșnetul foilor mă calma... mângâiam coperțile de parcă ar fi fost animale de companie.
Și erau. Într-un fel.

Da, iubeam cărțile tipărite pentru că... altfel nu erau!
Nu existau calculatoare, tablete, telefoane „deștepte”, așa că nu existau nici cărți electronice.
Acum însă există de toate și-ncă și mai mult.

Cărțile electronice au un preț relativ mai mic decât cele tipărite și poți purta 3000 sau 3 milioane în buzunar sau în poșetă.
Nu este fantastic? 
Dacă ești iubitor de lectură, nu poți să nu apreciezi practicitatea acestui format de carte.

Când am publicat „14 nuanțe de roșu” mulți cititori m-au întrebat pe când și formatul electronic.
Cum prestigioasa editură Sapientia s-a ocupat de tehnoredactarea, formatarea și tipărirea acestui fragment din copilăria mea și am așteptat să văd dacă poate fi publicat și în format electronic.
Dar dacă cititorii mei cer, ce nu fac eu pentru ei? 

14 nuante de rosu: Amintiri din copilaria comunista de Cristina G.

Așadar „14 nuanțe de roșu” se găsește pe Google Play, Google Books, Draft2Digital și, respectiv pe Scribd, Kobo, Playster, iBooks etc.  

14 nuante de rosu: Amintiri din copilaria comunista-carte-electronica de Cristina G.

Pe platformele de mai sus se găsesc toate cărțile mele electronice în limba română. 
Cele în limba engleză sunt pe Amazon. 

Drag cititor care ai citit lucrările mele, am o rugăminte la tine. 
Poate ai auzit de Goodreads și recenzii la cărți. 
Recenziile sunt comentarii, opinii despre un anume produs, păreri personale, impresii sau cum vrei să le numești. 
Dacă ai apreciat și ai 2 minute libere, te rog cu umilință să-ți lași părerea pe Goodreads, Google, pe siteul de unde ai luat cartea sau pe paginile tale personale. 

Mulțumesc

Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag