Despre 14 Nuanțe de Roșu - Cui se adresează


M-au întrebat cui se adresează această carte. 
Asta este cea mai bună întrebare. Fundamentală.
Răspund invers întâi și-n special, cui NU se adresează.

  • Cartea nu se adresează cititorilor snobi care consideră că scriitorii trebuie să fie toți la nivelul lui Cioran, altfel nu pot fi numiți scriitori. 

 Nu voi fi niciodată la acel nivel pentru că eu... scriu pentru omul de rând. 
Scriu pentru cititorul de duminică. Pentru cine are suflet. Pentru cine vrea să vadă dintr-o altă perspectivă. 
Scriu pentru... tine, pentru sora mea, fratele tău, vecinul de pe scară, țăranul de pe câmp, oierul de la stână. 

Nu sunt un scriitor de nivelul celor ce vor rămâne în istorie. Cel puțin, nu sunt în acest moment pentru că nu asta îmi doresc.
Deocamdată eu vreau să scriu... adevărul așa cum îl văd și l-am trăit eu.
  • Nu se adresează celor ce-și fac casa mai mare decât a vecinului ca să pară mai bogat și „mai cineva”.  
  • Cartea nu se adresează nici criticilor literari. 

Ca mai sus, nu fac partea din leata celor ce sunt publicați de edituri la care visez și eu, ajutați și promovați de A, de B, de C și D, pentru că eu sunt singură.
Fac totul singură, de la A la Z.

Sunt scriitoarea de la parter.
Scriitoarea fără pretenții a oamenilor simpli, ca mine.
Sunt vocea celor de jos.
Vocea celor slabi, celor „needucați”, celor care nu au avut dreptul să viseze, celor invizibili, celor care și-au făurit singuri destinul... Singuri, fără nici cel mai mic ajutor.
Știi de ce scriu pentru omul de rând? 
Când eram mică, am auzit pe cineva zicând că dacă scriitorii nu s-ar da așa de pompoși și nu ar folosi cuvinte „chisnovate”, ar fi mai mulți oameni care ar aprecia lectura.

Academicii și snobii pot citi și înțelege ce scriu eu, dar omul de rând nu-l înțelege pe Cioran (de exemplu).

Aceste memorii se adresează oamenilor buni, oamenilor care preferă sau știu să aprecieze un vocabular simplu. Se adresează iubitorilor de istorie, de lectură și nu de critică. 
Ba mai mult se adresează copiilor, preoților, oamenilor religioși în general, pentru că nu am folosit niciun un cuvânt licențios sau insinuări  „bizare” (scene erotice). Cartea mea este cenzurată așa cum erau filmele pe vremea lui Ceaușescu.
Este alegerea mea pentru că nu suport limbajul licențios și scenele ce fac oamenii să roșească.
Asta nu înseamnă că în romane nu le scriu... Dar ăsta nu e un roman de dragoste.

Cartea mea se adresează celor deschiși la minte, celor drepți și celor buni. 
Este o carte pentru toate generațiile de români: copii, adulți, bătrâni.
Că ai trăit în acele vremuri sau nu, însă vrei să știi, cartea mea este pentru tine... pentru generațiilor de atunci, de acum și de mâine.

14 Nuanțe de Roșu este o carte deosebit de valoroasă cultural și este pentru fiecare român care-și iubește țara și nu neagă adevăruri diferite de cele trăite de el. 


Cum ziceam la început și-n alte postări, când am început să scriu aceste memorii, m-am gândit că o să fie undeva la 200 de pagini.
Dar am ajuns la 540.
Am încercat să elimin din pagini - amintiri - dar nu am reușit. 

14 Nuante de Rosu Carte de Cristina G.


Cititorii interesați să o recenzeze pe Amazon, Google, Goodreads sau pagini personale, o primesc GRATUIT, la cerere, în format electronic. 
Contact în privat:
·         criopax@gmail.com

14 Nuante de Rosu Carte de Cristina G.

Toate cărțile mele se găsesc în mediul online în ambele formate: electronic și de hârtie, tastând în orice motor de căutare „cărți de Cristina G.” sau, pur și simplu, scriind titlul cărții de care ești interesat, urmat de numele meu.

De asemenea, pe Amazon găsești toate cărțile mele în ambele formate - dar asta numai în engleză.
Cărțile în limba română se găsesc pe Amazon numai în format de hârtie.

În format electronic (mobi, ePub, PDF), cărțile în română se găsesc pe:
  • Google Books & Play, 
  • Draft2Digital, 
  • iBooks, 
  • Kobo, și-n multe alte biblioteci online.
Te invit să te înscrii la scrisoarea ocazională ca să fii ținut la curent cu toate inițiativele mele.

***
Dacă vrei să te ții în contact cu mine, mă găsești aici:
  • https://scriitorcristinag.blogspot.com
  • https://www.amazon.com/Cristina-G./e/B01N0U3U4P 
  • https://www.goodreads.com/author/show/16277613.Cristina_G_
  • Google Books
  • https://www.facebook.com/creatiideCristinaG/
  • https://twitter.com/CristinaGscrie
  • https://twitter.com/authorcristinag
  • https://www.facebook.com/authorcristinag/
  • https://www.linkedin.com/in/cristinagherghel/
  • Pe YouTube am diferite vlog-uri grozav de amuzante. 
Iar dacă ai citit cărțile mele și ți-au plăcut, te rog, dacă ai 1 minut, să lași o recenzie (comentariu, gândurile și impresiile tale) pe Goodreads, Amazon, Google.  


Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag