Care copertă? Nu pot să mă decid


Cartea este încă în editare.
Edităm de 2 săptămâni.
Avea 420 de pagini și trebuia să reducem din ele.
Între 200-250 de pagini finale era scopul nostru.
Și acum are 450 că mi-am mai amintit o groază de lucruri.
Ne apucăm din nou de treabă.
Halal.
Sunt frântă. Cad din picioare. Bine că nu stau picioare. Noroc de scaun.

Care carte?
Păi cea mai tare carte din ultimii ani.
Cartea care va avea un impact deosebit de important asupra multora.
Cartea care-mi va schimba destinul.
Cartea care-ți va modifica părerea despre comunism.
14 Nuanțe de Roșu se numește.
Inițial era Amintiri din Copilăria Comunistă.
Însă, într-o noapte, m-am trezit repetând 14 nuanțe de roșu. Și nu știam ce-nseamnă.
Credeam c-am înnebunit.
Dar nu. Nu încă.
Era titlul ce se plimba prin creier și eu nu-l auzeam.

Nu eram chiar sigură că Nuanțe era potrivit.
Și-am întrebat pe oameni. Că pentru ei scriu.

Umbre sau Nuanțe? 
Și 99% nu au avut dubii: NUANȚE! 
Adjudecat. Nuanțe să fie. 

14 Nuante de Rosu Carte de Cristina G.


Și coperta... coperta e și e încă în lucru.
Care?
Care-ți place mai mult?
Mă ajuți?
14 Nuante de Rosu Memorii Comuniste de Cristina G.


Apreciezi? 
Nu ezita să mă susții cu un like, comentariu, distribuire, etc. 


14 Nuante de Rosu Memorii Comuniste de Cristina G.


***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și tu paginile mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci.
Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 

Și dacă îți plac cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima? 

Cum și unde găsești cărțile mele? 
În mediul online tastând „cărți de Cristina G.” , dar și comandându-le la librăria ta preferată. 
Sau apăsând pe link-urile de mai jos.

***
Nu cumva să uiți să te înscrii la scrisoare ca să fii ținut la curent cu toate surprizele ce pregătesc și alte inițiative interesante. 
Trimit mesaje numai în cazuri speciale. Pe cuvânt.

***

Ești interesat de cărți de rețete? 
Am publicat 14 pe care le găsești în ambele formate: electronic și de hârtie în mediul online.
Cum am zis mai sus, scrie „cărți de Cristina G.” (cu punct după G.) în orice motor de căutare (browser) și-ți vor apărea multe rezultate pe Amazon, Google Books, Draft2Digital, etc.

Uite titlurile:
  • Cele mai Populare Rețete ale Bunicii Învățate de la Mama: Mâncăruri Nostalgice
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate  
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
  • 41 de Rețete fără Gluten
  • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete și Alte Aperitive 
  • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Alte Dulciuri 
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători
  • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
  • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători

Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag