Câștigătorii cărților cu autograf anunțați de ziua României

Așteptarea s-a terminat.
Așa cum am anunțat și pe blogul meu de autor, câștigătorii celor 4 exemplare ale amintirilor din Epoca de aur au fost deciși și sunt aceștia (în ordine alfabetică):
  1. Carmen Nemeth
  2. Cristina Scacun
  3. Ioana Varninschi 
  4. Lucia Rîtan 
Lucia Rîtan este și câștigătoarea setului de bijuterii handmade. 

Cristina Scacun va avea ocazia să primească cartea în persoană. 

Carti despre comunism: 14 nuante de rosu cu autograf de Cristina G.
Toți ceilalți participanți vor primi câte o carte electronică (scrise de mine) la alegere. De preferabil „14 nuanțe de roșu: Amintiri din copilăria comunistă” și „ADA: un roman”.

Contactează-mă să-mi lași adresa ta de email. 

Unde? 
Dacă dorești o altă carte, aruncă o privire pe această listă și alege. 

Felicitări și mulțumesc pentru încredere și apreciere. 

Cer iertare iubitorilor de lectură și celor interesați de perioda comunistă că nu am mediatizat acest concurs. 
Am avut multe planuri, însă s-au ivit unele dificultăți neprevăzute care m-au împiedicat să mă concentrez pe acest concurs. 

Voi lansa multe inițiative de acest gen pe viitor și, dacă vei decide să mă urmărești, vei afla la timp despre ele. 

Cititorii care își vor arăta aprecierea muncii mele prin intermediul comentariilor și recenziilor respectuoase pe Goodreads, rețelele de socializare, blog-uri etc. vor fi selectați să primească exemplare ale viitoarelor mele cărți.

La mulți ani, România!

Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag