Invitație la concurs: Participă gratuit

Așa cum am anunțat pe alte bloguri și pe rețelele de socializare, de ziua mea, doresc să fac cadouri unor oameni deosebiți, prin intermediul unui concurs.

Câștigă 14 nuanțe de roșu de Cristina G. cu autograf


De ce fac asta? 
Pentru că am o admirație profundă față de iubitorii de lectură. 

„14 nuanțe de roșu” este o carte deosebit de valoroasă din punct de vedere cultural și istoric. Toți românii de ieri, de azi și de mâine - indiferent de educația, cultura și meseria lor - sunt invitați să o citească. 
Pentru mai multe detalii, apasă aici
Amintirile din comunism trebuie să rămână vii în memoriile noastre, pentru că „Epoca de aur” a fost o perioadă deosebit de importantă pentru România. 
Anul acesta se împlinesc 30 de ani de la căderea comunismului, știi asta. 
Este de datoria mea să o fac cunoscută celor interesați. E mare păcat să rămână în anonimat.  

Dacă mă urmărești, știi că-n 2019 m-am întors în țară să mă ocup de mama și nu am avut nici timp, nici energie să mă dedic scrisului și publicității. 
Acum mama e bine iar eu doresc să continui să lupt pentru visurile mele. 

De ce bijuterii? 
Pentru că multe cititoare sunt pasionate și de bijuterii, mai cu seamă dacă sunt făcute la mână de oameni creativi și pentru că admir grozav munca creatoarei de la Indrani Handmade
Setul (brățară și cercei) este creat special pentru acest concurs și este unicat. 
Ceea ce înseamnă că cine-l va câștiga, va fi singurul om ce va avea așa ceva.

Te înscrii în concurs în momentul în care lași un comentariu la postările de pe rețelele de socializare care anunță această inițiativă.

În comentariu spune de ce ai dori această carte. Sau ceva despre mine. Folosește aceste 2 hashtag-uri: #14nuantederosu și #cristinag 

M-aș bucura enorm dacă ai da „share” (distribui) concursului, ca să duci vestea mai departe. 
Dacă concursul are succes, voi lansa altele cât mai curând. 
Mai cu seamă că am foarte multe romane, cărți de auto-ajutor și alte genuri care așteaptă să fie publicate și dăruite și citite. 

Dacă ești blogger și vrei să promovezi acest concurs pe pagina ta, primești o carte cu autograf și tu. 

Trimite-mi link-ul la postarea în cauză și adresa la care să-ți trimit cartea.

Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag