E groasă, foarte, foarte groasă!

Aseară am primit câteva fotografii cu aspectul final al cărții mele de memorii comuniste.

14 nuante de rosu-amintiri din copilaria comunista de Cristina G.

Moamă... ce groasă, ce groasă este!
Nu mă așteptam la așa ceva.

14 nuante de rosu-amintiri din copilaria comunista de Cristina G.
Add caption
E mare și groasă.
Sper să nu se sperie lumea.

Lansarea este în maxim 2 săptămâni, ori pe 31 ori pe 7 aprilie.
Cartea este dedicată tatălui meu care s-a născut pe 21 aprilie, dar a trecut în neființă pe 10 aprilie.
Poate pe 7 aprilie ar fi mai indicat.
Nu știu încă.

Și mai există posibilitatea ca în final hârtia folosită să fie... galbenă.
Poate va arăta altfel peste câteva zile.
Deocamdată, 14 nuanțe de roșu este groasă.
Dacă va fi tipărită pe hârtie galbenă, va fi și mai groasă.
Moamă!
Vom vedea.

14 nuante de rosu-amintiri din copilaria comunista de Cristina G.

Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag