Lasă-ți opiniile și câștigă 14 nuanțe de roșu cu autograf

Drag iubitor de lectură dar și de lucruri frumoase. 

Săptămână trecută, umblam prin mansardă printre lucrul mele împânzite peste tot, când dau peste o cutie plină cu exemplare ale cărții „14 nuanțe de roșu”. 

Ce surpriză! Ce bucurie nesperată, că așa de mulți oameni m-au întrebat dacă mai am vreuna acasă și eu mereu am zis „Nu” cu mare părere de rău. Și uite-acum, c-am o cutie!  

Nu mă mai săturam să le privesc! 

După ce am cântărit una dintre copii, și-am strâns-o la piept, am hotărât să le ofer pe toate cititorilor și ascultătorilor mei, care decid să-și lase opiniile la vlogurile mele publicate în luna octombrie 2022. 

Fiind exemplare din prima ediție, într-o zi, aceste cărți cu autograf vor avea o valoare materială foarte mare. Asta pe lângă bogăția conținutului culm de povestiri adevărate. 

books-white-and-red-color-cover

Dacă ai visat să ai și tu 14 nuanțe de roșu în biblioteca ta, acum este momentul cel mai bun. 

Altul nu se va mai ivi niciodată, căci ediția a doua va fi publicată cu numele părinților mei, Gherghel. Cristina Gherghel. 

Mai jos ai textul din unul dintre vlogurile publicate pe această temă. 

Salut,

În luna octombrie 2022, eu, Cristina Gherghel, am decis să lansez o campanie de premiere a ta, adică a cititorului și ascultătorului meu, care hotărăște să-și scrie părerile pertinente subiectelor vlogurilor publicate pe canalul meu de YouTube în această lună.

Comentariile lungi sau scurte, legate de tema fiecărui vlog în parte, este musai să conțină unul dintre hashtagurile: #cristinagherghel și #14 nuanțe de roșu.

Trei exemple oarecare de comentarii la vlogul despre bârfa și răutăți gratuite (care nu este live încă):

„Ai perfectă dreptate #CristinaGherghel. Bârfele fac rău, dar numai cum reacționăm noi în fața lor este în puterile noastre. Prietena mea a citit #14nuanțederosu și i-a plăcut foarte mult. Vreau să citesc și eu despre Epoca de aur.”

„Am ascultat ce-ai zis, dar nu este ușor să ignori când oamenii te vorbesc de rău. Nu toți avem o voință de fier. În altă ordine de idei, mi-ar plăcea să am în biblioteca mea cartea #14nuantederosu cu autograf.”

„Ce tot atâta bârfă, bârfă. Cui îi pasă? Mie nu, #cristinagherghel. M-ai făcut să ascult până la capăt, doar pentru vreau neapărat să am autograful tău pe #14nuantederosu!”

Doi fericiți ascultători

Doi fericiți ascultători – unul ales la întâmplare dintre toate comentariile publicate la fiecare vlog în parte, iar altul ales pe mustață pentru particularitatea comentariului – vor primi separat acasă #14nuantederosu cu autograf și respectiv celălalt obiect oferit (poate o rochie, o pereche de teniși și un tricou), plus o mică surpriză.

Câștigătorii vor fi anunțați pe blogurile și rețelele mele de socializare și pe YouTube, pe 28 Octombrie, și imediat ce adresele lor vor ajunge în căsuța mea poștală, premiile vor fi împachetate și trimise cu mult drag.

Te bagi?

Bagă-te, zic eu, chiar dacă obiectul de îmbrăcăminte îți este mare sau mic, nu-ți place ori nu-ți stă bine, căci îl poți dărui mamei, surorii, iubitei, prietenei, mătușii, verișoarei, colegei tale. Nu? La fel și cartea. 

Mai multe detalii aici (apasă/click), fotografii ale premiilor și regulamentul complet aici (apasă/click)

 

Împarte cu prietenii și abonează-te la canalul meu de YouTube, ca să fii informat ori de câte ori public un vlog nou!

Abia aștept să-ți citesc părerile! 



Disclaimer

O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat.
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și bannere.

Pentru detaliile complete, apasă aici.

Niciun comentariu

Orice parere este apreciata, insa te rog sa respecti regula de aur: "Ce tie nu-ti place, altuia nu face."
Toate comentariile sunt moderate (trec prin mâinile mele). de aceea nu apar imediat.
Multumesc!

#14nuantederosu
#autorcristinag